poniedziałek, 18 lutego 2008

Napadało...

trochę śniegu :) Wreeeszcie! Biel za oknem nastraja optymistycznie, mam nadzieję, że Dziecięciu będzie dane tej zimy pośmigać na sankach. Ten puszek, jeszcze nieśmiały i (o zgrozo!) ciut topniejący zmobilizował mnie do stworzenia czegoś zimowego.
Jest zimowy scrap - ze śnieżnym tytułem, ale bez śniegu, ponieważ zdjęcie zostało zrobione kiedy już większość z nas myślała o wiośnie - jakieś 2 tygodnie temu? :D Tymczasem mój opis ku pamięci traktuje o tym, że tej zimy śniegu właściwie nie było, że Mała czekała z ustęsknieniem, a nam było jej żal, ale jest też optymistyczny akcent w postaci przesłania - Warto czekać i wierzyć, ponieważ dobre rzeczy prędzej czy później nadchodzą :) Mam nadzieję, że ta_dobra_rzecz nie stanie się jutro chlapą i breją :D Liczę na zimowe, śnieżne zdjęcia, przydałby się jakiś puchaty album :)))) Tymczasem wykorzystałam tutaj papiery i naklejki Kelly Panacci ze świątecznej kolekcji ( a tak, tak, udało się wybrać coś nie_świątecznego), dodatkowo pobawiłam się konturówką do szkła, o pięknym kolorze mosiądzu :)



13 komentarze :

Mirabeel pisze...

kurcze! ale piękny scrap! Kropeczki świetnie Ci wyszły! i tak dużo sie na nim dzieje...rewelacja!

nowalinka pisze...

Ogromnie podoba mi się ten zimowy scrap, chociaż za zimą nie przepadam...
Róża wyszła jak zimowa księżniczka a to wszystko wokół niej na scrapie takie delikatne, podkreśla tylko Jej urodę:)
Nie wiem ja Ty robisz takie równe kropeczki, jestem pod wrażeniem :)

Tores pisze...

Piękny skrap. Jak to dobrze, że ktoś jeszcze robi normalne, prawdziwe skrapy ze zdjęciami, a nie tylko pudełka, zakładki, kartki, skrapuszka, puste albumy i milion innych pierdułek :) Pierdułki ładne są i pomysłowe, ale ja tęsknię za "zwykłymi" skrapami, które opowiadają jakąś historię :) Tym bardziej, że w Twoimi wykonaniu one nigdy nie są zwykłe :) Prześliczne to jest i takie bogate, szkoda, że na zdjęciu nie widać za dokładnie, co jest co - gdzie papier, gdzie konturówka, gdzie naklejki, gdzie ćwieki...

Ingrid pisze...

niesamowity!!!!
taki niesamowity klimat może być tylko w Twoich scrapach :) buziaki

lara pisze...

prześliczny scrap!

a tak jeszcze to (dla Ciebie niestety, dla mnie na szczęście) ten puszek już jest topniejącym błotem:)
(hura, może w końcu przyjdzie wiosna!)
nie lubię zimy, ale ta u Ciebie jest cudowna!

babsko pisze...

a ja właśnie lubię zimę! ale taką śnieżną! a ten scrap jest taki właśnie mroźnie styczniowy! a Róża normalnie jak Twoja miniatura :))

Karola pisze...

Dzięki serdeczne dziewczęta!

Agnieszka - starałam się z kropkami, konsystencja tej konturówki jest chyba dobra do takich drobizn...

Nowalinka - dziękuję w imieniu Róży, ale żadna z niej księżniczka :D toć to łobuz jakich mało :D

Magda - Dziękuję, nawet nie wiesz jak mi miło czytać taki komentarz, bardzo mnie cieszy, że ktoś zauważa, że to co robię - robię po coś :) Tzn na pamiątkę ;)Staram się coraz bardziej otwierać w opisach i coraz więcej czasu poświęcać na scrapowanie dla nas. To dla mnie bardzo ważne. :)

Ulcia - klimat? Zimowy! :D Ściskam Cię również!

Lara - :/ to prawda! Po śniegu już nie ma śladu, ale nic to.. Gdyby nie ten wczorajszy śnieg to ten powyżej scrap prawdopodobnie by nie powstał, a tak - to choć mobilizacja zimowa była ;)

Karola pisze...

Tak długo pisałam, że ominęłam Babsko :D - Dzięki serdeczne! Róża się stara wyglądać jak matka, ale gdzie jej tam do matki! :)Tez lubię śnieżnie!

anet pisze...

Karola piękny scrap:)genialny jest, tyle na nim wszystkiego a cudnie skomponowane! mistrzyni jesteś!

chwilka13 pisze...

tyle tego na tym uroczym scrapku, ale wszytko ma swoje miejsce!

Anonimowy pisze...

Ten scrap jest cudny. Ja od jakiegoś czasu uzupełniam i nadrabiam oscrapowanie zdjec mojego synka bo tak jak Tores napisała ja też mam już dosyć robienia pierdułek a narobiłam się ostatnio kartek.
Twoje prace są cudne są dla mnie natchnieniem.
Mammamisia

Karola pisze...

Anet, Chwilka, Mamomisia - Bardzo Dziękuję! :*

susan j pisze...

Sorry I haven't been around much lately!! This LO is freakin amazing!!

LinkWithin

.