niedziela, 24 lutego 2008

Nadziei... życzę

Tą kartką życzę komuś bliskiemu, aby nie tracił nadziei, aby była przy nim zawsze, a jeśli jej zabraknie wystarczy wziąć głęboki oddech, sięgnąć wzrokiem ponad horyzont i już, już... jest! :) Kartkę zrobiłam na wyzwanie kartkowo - mapkowe na blogu Polki Scrapują. Nie dość, że to mój debiut z mapką, to jeszcze kartka ze zdjęciem :) Bardzo fajne, bardzo ciekawe wyzwanie, prawdziwie scrapowe!
Gorąco polecam wyzwania, jeśli trudno Ci się zmobilizować do twórczej pracy lub lubisz odkrywać nowe rzeczy. :)

Pokaż wszystkie

13 komentarze :

nowalinka pisze...

Kurczę, ale pięknie Ci wyszło z tą kartką...ja poleciałam tendencyjnie;)

Mirabeel pisze...

Piękna! mam nadzieje, że nie ostatnia jeśli chodzi o wyzwania!! ;D

Anna-Maria pisze...

piekna... podziwiam Pani prace, są wyjątkowe - perfekcyjne w wykonaniu, ale przede wszystkim tworzone z pasją; są niesamowicie sensualna - ta kartka również do takich należy, niesie ze sobą uczucia.

yovi pisze...

piekna karteczka!! Cudo

anet pisze...

no boska!!!! kurcze jak miło tu zaglądać!

Kayla pisze...

Śliczny ten nowy wystrój. Siedzę i się napawam.

Kayla pisze...

A w międzyczasie zostałaś przeze mnie ustrzelona ;) Zapraszam do zabawy, szczegóły na moim blogu: kayla.blox.pl

agnieszka pisze...

dzisiaj wymierzyłam do Ciebie :) szczegóły na moim blogu

Birgit pisze...

Gorgeous! Like everything you make!

Ingrid pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ingrid pisze...

Kochana,
super kartka!!!
Róża jak zwykle przepiękna!!!
buziaki

yovi pisze...

zostalas juz kilka razy ustrzelona (rowniez przeze mnie) zapraszam do zwierzen ;)

cwasia pisze...

Prześliczna!

LinkWithin

.