środa, 6 lutego 2008

Dzień Dobry.

To znaczy - Dobry Dzień. Miły. Spokojny. Nie wyróżniający się niczym przykrym, za to wyróżniający się małymi przyjemnościami, pogaduchami i spacerem. Bo jest ciepło :) Przynamniej tutaj. Mam dwie wieści - jedną dobrą, drugą... nijaką ;) Dobra wieść niesie, że udało mi się dziś pierwszy raz w życiu upolować liczbę w "cyferkowej zabawie", często widzę takie na blogach - kto upoluje liczbę XXXXXXX , ten otrzyma nagrodę :) Nigdy nie miałam czasu na to, aby móc wziąć udział w takim polowaniu, nigdy też sama takiego nie zorganizowałam - z tej samej prozaicznej przyczyny :/ Ekhm.. no ale dziś, przypadkiem, będąc u Agnieszki - zauważyłam, że jestem blisko, bardzo blisko tej magicznej cyfry :) Myślę sobie - cóż, spróbujmy ;) I udało się. Bardzo się cieszę, że będę mogła mieć coś, co stworzy Aga :) Fajnie!
Druga wieść nijaka to wieść taka - króciutkie serie kartek walentynkowych, które mam do pokazania czekają w kolejce. Dziś 3 kartki... starociowe (???) Ula kiedyś odkryła, że pod hasłem "starociowe" w google grafika jest... ten tego... jestem ja :D Ciekawe... Teraz już nie jestem tam ja, ale starociowe nadal lubię ;D Nic, to, czy kartki są starociowe czy też nie są - nie warto roztrząsać, mają już właścicieli, pewnie 14 lutego i tak ich zmienią, jak to zwyczaj nakazuje...
Tu wrzucam zbliżenia, dociekliwych zapraszam do mojej galerii lub na bloga S3F, na którym dowiesz się także z czego je ugotowałam ;-)


10 komentarze :

Lisa's Blessed A Latte pisze...

Wow....I totally love this...As usual your work is Amazing!!!

nowalinka pisze...

Mmmm, no to jak dla mnie najbardziej smakowita ta pierwsza,może przez te odcienie zieleni i ten róż przybrudzony :) chociaż te dwie pozostałe tez niczego sobie, sporo uroku w sobie mają...faktycznie wyszły Ci baaaardzo klimatycznie:)
Są świetne...no ta z tagiem też i serduchem przyszytym...no i ta para w środku serca :)
Bardzo mi się podobają :D

Kayla pisze...

Śliczne kartki!
A kiedy Ty urządzisz jakiś konkurs z nagrodami? Może mnie się uda "złapać" jakąś rzecz u Ciebie?
:*

chwilka13 pisze...

ta ostatnia mnie rozczuliła :)

yovi pisze...

Kartki sa swietne!!
Wysmakowane i wywazone!!
To lubie!!!

moniq75k pisze...

Piękne kartki, mnie ta z parą zakochanych (?) wydaje się najbardziej romantyczna. Walentynki w starociowym wydaniu są zdecydowanie do przełknięcia - Zdeklarowana Anty-Walentynka

Rein pisze...

This is fabulous!

agnieszka pisze...

Uwielbiam wszystko co robisz. Dzieki Tobie Karola zakochałam się w scrapie... to Twoje prace sprawiły ,że wpadłam po uszy.... dla nie jesteś niedoscignionym wzorem :*
pozdrawiam ciepło :*

agnieszka pisze...

hahaha... miało być: dla mnie jesteś niedoścignionym wzorem..... :*

Karola pisze...

Dziękuję pięknie za tak miłe słowa... :)Bardzo się cieszę, że mnie odwiedzacie i zostawiacie ślad :) Bardzo to doceniam :)Uściski!

LinkWithin

.