czwartek, 3 stycznia 2008

Pierwszy krok w 2008

Wreszcie przytuptałam do siebie! Witam Was ciepło w Nowym 2008 Roku :) Mam nadzieję, że Święta upłynęły Wam spokojnie a Sylwester wręcz przeciwnie ;) U mnie - troszkę odpoczynku i spokoju, odrobinę podróżowania, ciut zabawy i wreszcie lądowanie w Nowym Roku z kieszeniami pełnymi nowych pomysłów i planów. Oby się spełniły - i mnie i Wam równie szybko i dokładnie! :)
Tymczasem na dobry początek pokażę coś zaległego, coś w zimowych kolorach i coś chłopięcego -obrazek 20 x 20 cm z uroczym Wiktorem :) Ukwieciłam tego słodkiego gościa, ale mam nadzieję, że nie ma mi tego za złe ;-).

9 komentarze :

yovi pisze...

Sliczna rameczka!!
Jestem oczarowana tymi filcowymi ozdobkami! Swietna kompozycja i superasne kolorki!
Jak zwykle zawodowo!!!

babsko pisze...

i bardzo ładnie mu w tych kwiatach :))

chwilka13 pisze...

no nareszcie można nacieszyć oczy czymś nowym, uroczym i "karolowym"
Noworocznie pozdrawiam :)

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Ja na przykład nie lubię niebieskości, a tu bardzo mi się podobają:)W ogóle zaczęłam tu zaglądać jakiś czas temu, a teraz zostawiam ślad i zaproszenie do mnie, na świeżo obsiane makowe pole: http://www.makowepole.blogspot.com/
Ale tam jeszcze nie ma taaaaakich cudów jak u Ciebie(bo zima?).Pozdrawiam:)

Karola pisze...

dziękuję! Faktycznie zaniedbałam ostatnio bloga, ale to przez ten świąteczny okres :) więc czuję się usprawiedliwiona :D
Makówko - dziękuję za odwiedziny i zaproszenie!

Anonimowy pisze...

gość przyzwyczajony;)
rameczka na biureczku:))) boska jest..dziękuję i wszystkiego naj naj w Nowym Roku.Ania

Jaszmurka pisze...

Karola...dzięki Ci za ostatnie prace w tych niebieskościach! :)
Przymierzam się do zrobienia albumu synkowi(jeszcze nie narodzonemu) mojej siostry :)
Oswajam się dzięki Tobie z tymi kolorami... i patrzę na nie troszkę łaskawszym okiem ;)

Cudna ramka :)

Agnieszka pisze...

piękne...

mnóstwa pomysłów i czasu na ich realizację w Nowym Roku

Karola pisze...

Bardzo dziękuję! :*

LinkWithin

.