czwartek, 24 stycznia 2008

Mikro wspominanie

Przetrząsamy ostatnio z szanownym Niemężem komputer, archiwalne płyty i karty i odnajdujemy masę dawno nie oglądanych zdjęć. Ba, nawet nie wywoływanych zdjęć. Troszkę zapomnianych, troszkę potraktowanych po macoszemu... I tak nam się okropnie żal zrobiło, że tyle fajowych momentów siedzi gdzieś tam w odmętach przeróżnych nośników. Z drugiej strony... skąd wziąć czas na scrapnięcie tego wszystkiego??? Takie porządne scrapnięcie, w jeden wielki album... Się nie da. Nie teraz. Może na starość??? Ale, ale... zawsze coś można zrobić. Postanowiliśmy wybrać zdjęcia Róży, które nam się szczególnie fajnie kojarzą, ważne, mniej ważne, ładne, pozowane, spontaniczne, nieostre, nieudane, dziwne, różne, różniaste... Istotne, aby łączyło je jedno - parę fotek z jednej sesji. I takie małe sesje, krótkie serie zdjęć, wręcz reportażowo pstrykane - postanowiliśmy pozamykać w odpowiednio małych formach. A mikro 10 x 10 świetnie się do tego nadaje :) Dziś zalążek kolekcji - Pierwsza Jesień Róży. Przewrotnie - w świeżych, jasnych barwach, zamiast jesiennych rudości. W wolnych chwilach będę robiła kolejne mikruski, które zamierzamy składować w pudełkach oznaczonych rocznikami. Fakt, że wszystkie będą tego samego rozmiaru ułatwi przechowywanie :) No i tak sobie to wymyśliłam, Niemąż żywo poparł i mam kolejny punkcik na liście "to do" ;) Zajawka pod spodem, a więcej zdjęć, jak zwykle w mojej galerii .


13 komentarze :

Beata pisze...

nie ma jak ekspresowa przesyłka;) i od razu takie cuda! a na moją listę'do zrobienia' wpisuję "coś pastelowego". bo już nie mam siły do tych twoich słodziaków i zrobię sobie swoje:)

yovi pisze...

kobieto ty mnie rozwalasz normalnie!!! Takie pieknosvci!!!! a to pudelko na slodycze dla Rozy?!?!? nie pokazalas jedzo jedna!!
Swietny pomysl z tymi mikro albumikami i ich "katalogowaniem"

pozdrowienia :)

yovi pisze...

Pudelko na slodycze... ale walnelam i nie wiem skad :P:P:P doczytalam na blogu ze to pudelko na ozdoby do wlosow :P

Ale ze mnie gapa ;)

hihi

Karola pisze...

Dzięki Dziewczyny! :*
Yovi - właśnie miałam napisać, że na ozdoby, a że słodkie... no co, tak miało być ;D Spineczki juz w ilościach hurtowych to i pudło się przyda :D
Beata - no wiesz, pastele nie gryzą :D ja nie stwierdzam ukąszeń :D

chwilka13 pisze...

całe pudła takich małych albumików mówisz? na samo wyobrażenie takiego skupiska cudowności zapiera mi dech :)))

Birgit pisze...

OK, I don't understand one letter of what you wrote here, haha, but I want to thank you for visiting my blog and leaving a message because now I found your blog too and I LOVE your work!! I sure will be back!

Lula pisze...

swietny pomysl, musialabym cos podobnego dla mojego Wiktorka zaczac robic :)

ScrappyBlueStones pisze...

Ja tam już nie wiem co pisać!! niby trochę inteligentna jestem, polotu najczęściej też mi nie brakuje... ale co ja jeszcze royginalnego mogę wymyśleć... kolejne mini-cudo w wielkim wydaniu :)

Karola pisze...

Chwilka, Lula, Kasia - Dziekuję! :)
Birgit - what a suprise! Thank you!

Rein pisze...

Beautiful!

cwasia pisze...

Karola - cudowny pomysł z tymi mikruskami, a wykonanie jak zwykle czysta perfekcja!

Agnieszka - Anna pisze...

piękne maleństwo, piękne kolory, kompozycja... nic tylko patrzeć i uczyć się :)

Karola pisze...

Dziękuję jeszcze raz!
Cwasia, Agnieszka - :*
Rein - Thank You! :)

LinkWithin

.