wtorek, 22 stycznia 2008

Blisko, coraz bliżej...

{Pamiętam polski serial, o takim tytule ;-)}, ale nie o tym dziś mowa. Taki tytuł roboczy ( bo właściwego nie ma - ze względów koncepcyjno - estetycznych) nosi nowy scrap ze mną i Różą.
W rolach głównych udział wzięli: metalowy border, który potraktowałam białą akrylówką, a który to border musiał odleżeć swoje (ponad 1,5 roku) aby dało się na niego spojrzeć świeżym okiem i zacząć używać zgodnie z przeznaczeniem, tona dżetów, koronki, oraz zwyczajne scrapowe gadżety czyli papier, naklejki i stemple ;-) To takie małe preludium do zbliżających się Walentynek ;)

12 komentarze :

anet pisze...

oo mamo! boski! rewelacja róz dla Róży! strasznie rozczulający......

Jaszmurka pisze...

Karola... te tony dżetów w Twoim wykonaniu to normalnie jak kruszonka na babcinym cieście :padłam:.

Kolory... wszystkie to małe fifraki... po prostu CUDO!!

Taki ciepły, matczyny a jednocześnie nie przesłodzony. Ekstra.

Karola pisze...

Dziękuję!

Anet - Róż dla Róży zawsze i wszedzie, jak sama nazwa wskazuje Róża musi być scrapowana na różowo ;)

Jaszka - No miał być taki "babski" ale nie za słodki ;)Z kruszonką fajne porównanie!

anet pisze...

Róz to nie mój ulubiony kolor ale w twoim wykonaniu jest rewelacyjny!!! Uwielbiam twoje prace.

ps. a nie wiesz jak dodac róż do chłopięcych albumów?

Karola pisze...

Haha, Anet, ja nie wiem, ale wiem kto wie ;-) Zapytaj mamy Wiktora :D

anet pisze...

no przecież nikt lepiej nie używa różu w chłopięcych albumach niz mama Wiktora....

ScrapLab / s3f pisze...

to ja idę na kurs do mamy Wiktora, bo mi sie kilogramy różowego papieru marnują:) i musze Karoli wciskać;) a ona później robi takie cuda i ja nie mogę spać:D
~~Beata~~

iris pisze...

love your work! so soft and dreamy. Really beautiful.

yovi pisze...

O maj gasz!!!
Scrapek jest piekny!! Uwielbiam dzety i staram sie ich czesto uzywac :D
Jakie to szczescie byc mama slicznej ksiezniczki :D

bardzo bardzo mi sie podobywuje!!!

Mirabeel pisze...

świetny scrap! no i różowy!

moniq75k pisze...

Karola - piękny scrap - tylko w przypadku Twoich prac jestem w stanie zachwycić się taką (!!!) ilością różu.

Karola pisze...

Bardzo, bardzo Wam Dziękuję!

LinkWithin

.