czwartek, 13 grudnia 2007

Mikołajki cz. II

Wiem już, wiem, że do Eweliny dotarła karolowa paczka i nawet już została oswojona :D Ewelina to druga po Uli - osoba, którą wylosowano dla mnie w zabawie w mikołajkową wymianę prezentów na Forum ScrapPassion, osoba, której z absolutną przyjemnością starałam się zrobić niespodziankę, mimo, iż "znamy się tylko z widzenia" :D Nic to, myślę sobie - scraperka jest scraperką i Święta są Świętami - zatem w tym samym klimacie, za to w innej formie - zrobiłam dla Eweliny folder na CD ze zdjęciami/pracami świątecznymi, bliźniacze ATC i jeszcze pokażę wspomnianego Konika :D - brelok do kluczy bądź komórki, dwa takie same koniki powędrowały do dwóch różnych Dziewczyn :) Mam nadzieję, że będą im dyndały radośnie aż do Trzech Króli :D Więcej zdjęć w mojej galerii - zapraszam :)

5 komentarze :

k_maja pisze...

niskie uczucia mną owładnęły... Zazdroszczę dziewczynom, cóż poradzę... Szczęściary :)

yovi pisze...

Sliczne prezenciki! To ATC podoba mi sie znacznie bardziej :D konik jest sliczny! Koniecznie musze kupic filc i sobie uszyc jakies dyndadelko bo mi podobaja twoje! Takie serduszka kiedys zrobilas!! Byly cudniaste!
A wracajac do prezentow foldaer jest boski!!!

wolfann pisze...

a ja jak echo za dziewczynami powtórzę...ech szczęściary ...mnie najbardziej podoba się ramka na zdjecie w kształcie dzwoneczka no i Twoje dyndałki-każda z opcji

UHK Gallery pisze...

Heheheheh zazdrośnice!!!!!!!!
Ake rozumiem, rozumiem, też tak miałam jak chotto mate oglądałam - Nulki i Tores!!!!
Folder śliczny, aTC i dyndało - wiadomo:):):)
Ja chyba te dyndałka podpatrzę i rodzinie na święta scrapnę :)
tyle, że w różnych opcjach :)
Śliczne Karola rzeczy robisz - wszystko takie dopasowane, subtelne i mocno scrapowe.
Chylę to moje czoło nisko - może sobie peeling o bruk zrobie heheheh no nie mogłam się powstrzymać......

chwilka13 pisze...

oj wzdycham sobie do tego pieknego folderka :)))

LinkWithin

.