wtorek, 11 grudnia 2007

Mikołajki cz. I

Zapisałam się jakiś czas temu do mikołajkowej wymiany prezentów na Forum ScrapPassion. Wymianę zorganizowała i fantastycznie poprowadziła Yoasia - tu : oklaski, fanfary, konfetti !!!
Każda uczestniczka zabawy dostała dwie osoby do obdarowania mikołajkowo, miały to być głównie rzeczy handmade, zrobione przez siebie :) Oczywiście w ramach niespodziewajki - nikt nie miał pojęcia od kogo dostanie prezent :D Ale co się będę rozpisywać - to wszystko wiadomo, a jak nie wiadomo, to trzeba być na forum i już ;D Najnormalniej w świecie mnie też wylosowano dwa Sympatyczne Nicki i tyle stresu co przeżyłam, dziergając prezenty nie życzę nikomu :D Czy się spodoba, czy trafiam w gust, czy to ma sens, a może zrobić coś innego??? Postawiłam na uniwersalność i zrobiłam rzeczy nawiązujące do Świąt - ot tak, po prostu :) Przy okazji zmobilizowałam się do pociachania świątecznych papierów od Kelly. A co!
Jako, że mam wieści, że jedna paczka dotarła bezpiecznie, to pokażę, co m.in do niej wsadziłam własnoręcznie wyklejonego :D a co zamieszkało u ULI :) :*

O , taką ramkę - dzwonek, w środek której mieści się zdjęcie 9 x 13. Wystarczy je wsunąć :D


I takie ATC: - to mój debiut z ATC, pierwsze, najpierwsze ATC, nie wiem czy mi się to podoba, powinno, bo małe to to i milusie takie... może zrobię więcej :)


Resztę można zobaczyć u Uli :)
Mam nadzieję, że już niedługo dostanę cynk, że 2 paczka dotarła i nie rozczarowała Grzecznej Forumki :D wówczas pokażę, co w niej było ;)
Ja też już oczywiście dostałam swoje prezenty od Forumowych Mikołajek, muszę jeszcze jednej paczce zrobić stosowną sesję zdjeciową - wtedy będę trąbić i chwalić się com dostała :D A jest się z czego cieszyć, oj jest :D

8 komentarze :

finnabair pisze...

powiem tyle - niesamowicie piękne te zestawienie kolorów ...ściskam :)

UHK Gallery pisze...

Tak tylko gwoli wiadomości powiem, iż wiem, że druga paczka dotarła i gałki oczne były wytrzeszczone równie jako i moje. Wiem to zupełnie przez przypadek.....

UHK Gallery pisze...

A teraz już bez wyjasniania - to MOOOOOOJEEEEEE jest dziewczyny, MOOOOOOOOOOOJEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Ach jak bardzo chciałam to zrobić :) Nie żeby kogoś podrażnić, broń Boże!!!! ;)
Piękne to jest wszystko Karola. Jeszcze do tego ten gadżet kluczowy - ja nie wiem jak go mogłaś pominąć - normalnie widzę, że dół go łapie.....
I jeszcze chciałam powiedzieć własnie, że to z TYCH papierów :):):)
Swoją drogą śliczne są i co najważniejsze u nas mało spotykane, wiec te moje prezenty są podwójnie wyjątkowe.
Bardzo, bardzo się cieszę i dziękuję jeszcze raz :):):)

UHK Gallery pisze...

No i zapomnia�am jeszcze napisa� �e jestem przedumna, �e mam to PIERWSZE ATC - nie wiem czy nie za du�o ostatnio mam szcz�cia naraz i normalnie mam stracha, ze mnie zaraz co� sieknie. Ostatni rok by� dla mnie masakryczny, a ostatnio normalnie wszystko jak po ma�le tfu tfu tfu �eby nie zapeszy�.....

No ju� id�.
Wielkie buziaki jeszcze raz!!!!!

yovi pisze...

piekne zrobilas Uli prezenciki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A ATC czekam na kolejne bo koniecznie musisz jakies porobic bo te sa oszalamiajace!!!!

UHK Gallery pisze...

To ja znów :)
Chciałam jeszcze napisać, że to co zamieszkało u mnie, pięknie sobie mieszka ho ho ho jak pięknie. W salonie sobie mieszka, w samym centrum domu - z wyjątkiem wisiorka-kluczorka, bo ten sobie mieszka w torebce i świeczki gwiazdki - bo ta poszła z dymem :):):)

Karola pisze...

Dzięki Dziewczyny! :)
Finnabair - też lubię takie zestawienia :)
Ula - co ja mam napisać :D Ale się cieszę, że "trafiłam" i że niespodzianki się przydały! :D Dla mnie też ostatni rok był masakryczny, wyczekuję tylko kiedy się skończy ;) ale przedtem pokażę jeszcze parę rzeczy :D A konik jeszcze może dziś się ujawni na blogu :D pogłaskaj go, niech się biedak nie dołuje, tylko dynda jak przystało na dyndałka :D
Uściski :)
Yovi - nie kuś, bo jeszcze mi się ATC spodoba i co ze scrapami???:D

Yoasia71 pisze...

chcialam powiedziec ze podziwianie mam utrudnione tym ze mi to komfetti wpadło do oka ....:P

gdyby nie takie osoby jak Wy to cała wymiana była by do kitu.... ciesze sie ze mogłam bawic sie z Wami

Karola piekne te Twoje prace jak zawsze. jestes niesamowita a w raczkach masz prawdziwy dar

LinkWithin

.