niedziela, 16 grudnia 2007

BimBamBom vs Lukrowane Guziczki

... Bim, bam, bom, dzwoń świąteczny dzwonku... itd. wciąż mi dźwięczy w uszach melodia z jednego z odcinków Little People, których to pasjami ogląda Róża. Przy takiej melodii tworzyłam kartki - dzwonki. Prototyp powstał rok temu, ale nie został specjalnie upubliczniony, nabrał mocy i w tym roku, spośród różnych proponowanych wzorów wybrano właśnie taki dzwonek jako przedmiot zamówienia. Zrobiłam ich ponad dwadzieścia, wszystkie na perłowym kartonie ecru, z obowiązkowym tuszowaniem i mnóstwem maleńkich gwiazdek - każda z nich także tuszowana :D Ten dzwonek, który tu pokazuję, to właśnie ubiegłoroczny prototyp :) Kolejny raz dochodzę do wniosku, że niesamowicie lubię kartki, obrazki i inne scrapidła w nietypowych kształtach.
Chciałam jeszcze przy okazji wtrącić tu przed szereg HIT wczorajszych warsztatów kartkowych - Ciastek we własnej osobie :D Szukając pomysłu na niesztampowy symbol świąteczny pasujący do biało - czerwonej kratki, padła propozycja zrobienia kartki z pierniczkiem. Dorota zrobiła szablon, tusz Tima Holtza fajnie przypiekł nam piernika, a relief polukrował guziczki :D Powstało kilka takich kartek, a pomysłów na kolejne znacznie więcej :D Tutaj jeden z reprezentantów rodzinki:

3 komentarze :

UHK Gallery pisze...

Hehehehehehhehehe Karola słuchaj - weszłam w google grafika i wpisałam słowo starociowe - zgadnij co jest na pierwszy miejscu????? Twoja fota!!!!!!!
hehehehhehehehe ciekawe dlaczego hehehehhehehehhe, strasznie mnie to rozbawiło :):):)
Karteczki są cudne - ja też kocham nietypowe, ale tak mam zakodowany prostokącik, że za nic na świecie nic innego by mi do głowy nie przyjdzie.... Lecę oglądać warsztaty

yovi pisze...

piekne karteczki!!!
ten dzwonek jest boski takie delikatny i kolori sliczne!!

widze zmiane wystroju troszke logo jest wypasne!~!!

yovi pisze...

Widze Karolciu ze sie blogowo opierdzielasz!! :P Npo juz dawaj jakas notke bo usychamy z tesknoty ;)

LinkWithin

.