sobota, 1 grudnia 2007

Altered Książeczka ;)

No i pociachałam piękne papierki od Kelly :) Narazie nieśmiało, tylko do mikro projektu, choć coś tam się kłębi pod czaszką i jak tylko się obrobię z innymi rzeczami, pewnie zacznę działać ostro :)
Zalterowana książeczka Róży, która zanim się zalterowała została mocno zdewastowana przez Różę, psy, koty i inne gadziny, po czym korzystając z pomysłu i kursu Uli - niewiele myśląc pomalowałam maleństwo i okleiłam co się dało :) Efekt nie jest grzeczny i gładki, ale to zupełnie jak Róża, więc się zgadza doskonale! W mikro albumiku są zdjęcia z pierwszego roku życia Młodej, ale tylko te "najważniejsze", z którymi wiążę się jakieś istotne wydarzenie czy historia czy mina jest tak nieziemska, że warta uwiecznienia - ot kilka okruszków ;) Mikrus zamieszkał w puszcze, w której niegdyś mieszkała kawa. Puszkę też zalterowałam, a co! I mam kolejny {CUŚ_DO_MANIA} i w zasadzie chyba już mi się wyczerpały zasoby zdjęciowo - pomysłowe na pierwsze miesiące Różki. Czas przejść do dalszych miesięcy ;D
Ok, dość gadania, zapomniałabym o zdjęciach.
Więcej zdjęć w mojej galerii - jak zwykle.


15 komentarze :

ScrappyBlueStones pisze...

cały czas tu jestem :) i żałuję, że galeria sb nie działa :( bo chcialam już sobie popatrzeć na to cudo!!

babsko pisze...

weszłam w monitor!! dosłownie wymacałam go nosem!!!! ojacie jakie cudo!!!!

k_maja pisze...

niesamowite!!!!!!!!!!! od ogólnej koncepcji po najdrobniejszy szczególik... jesteś niesamowita!

batory pisze...

aj aj aj jakie ty sliczne zawsze te drobiazgi robisz

pasiakowa pisze...

Aaa.. cudowności! :D
Na pewno podarowane papiery się u Ciebie nie zmarnują :)

Agnieszka pisze...

tak piękne że aż nierealne
jak wyczarowane
magiczne
aaa... umieram...

UHK Gallery pisze...

Ja nie umiem swoich zachwytów w słowa ubrać, a szkoda bardzo :(
Przecudne to jest!!!!!!!!!!
Lecę szczególiki zobaczyć....
Ach................

Katarzyna pisze...

Karola, ten link do galerii działa tylko pod warunkiem, ze jest się zalogowanym na sb.com jako Ty ;)

Karola pisze...

Dzięki Dziewczyny! :*
Kasia - tak też mi się wydawało :D Już poprawiam :D Dzięki!

Rein pisze...

This is lovely!

Ewa pisze...

Przepiękne, ehh...

Filka pisze...

tyle czasu cisza ?!?!?!?
pokaż coś nowego równie pięknego:]

chwilka13 pisze...

no, mówiłam, że CUDA!

UHK Gallery pisze...

Karola przy Twoim scrapowaniu chyba nie ma opcji - nie trafię...
To wszystko jest takie pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęękneeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UHK Gallery pisze...

kneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Popieram filkę - wstaw prezenty Mikołajkowe :):):) Będe mogła napisac komentarz - a to, to jest moje drogie panie hehehehhehe
:):):)

LinkWithin

.