czwartek, 22 listopada 2007

Shake Your Główka

I zrób shaker - box-a. Zażyczyła sobie Klientka. Shaker jest dodatkiem do albumu, który stygnie i czeka na zdjęcia. Nieeee lubię szczuć zajawkami :), ale spoko - album pokażę niebawem, razem z resztą innych scrapideł, które udało mi się ostatnio wykończyć. Część - te tajne - jeszcze w drodze do Ludzi, więc nie będę bezczelnie psuła niespodzianek, inne schną albo zwyczajnie nabierają mocy (czyt. czekają na czas kiedy im wreszcie zafunduję należne sesje zdjęciowe). Tymczasem tylko shaker - zawieszka :) Miał być w stylu hmmm... "złachanym" :D Zauważyłam ostatnio takie określenie i bardzo mi się spodobało, tym bardziej, że wiele rzeczy, które robię jest "złachanymi" z założenia :D Taaa... czyli zwyczajne obdartuso - postarzańco - wymęczęńce :D
Apropos - tajniaków - na wielu zaprzyjaźnionych blogach widzę usprawiedliwienia, że "robię tajne rzeczy, pokażę później" - takoż i ja się usprawiedliwiam tym samym :D Wybaczycie?
Zapraszam do Cafeart na świetny kurs shaker -box'a autorstwa prawdziwej mistrzyni shakerów - Beaty Massey.


8 komentarze :

Jaszmurka pisze...

Karola! szok... ja tu więcej nie zaglądam... po takiej nieziemskiej zajawce...lękam się co nadejdzie...
Takie toto małe a jakie urocze...
Spinacz...tasiemka...kolory- MIÓD.

bomba! Czekam na więcej :*

:skrobię monitor:

Katarzyna pisze...

"Złachany" to chyba polskie tłumaczenie "shabby" :D
Bardzo ładny shaker.

Anonimowy pisze...

Karola ! shaker zabił mnie na śmierć ;)
aaa i jaki piękny album sie szykuje do niego !!!
to pisałam ja -Ania mama Wiktorka;)

yovi pisze...

fajny shakerek :D

juz sioe doczekac albumow nie moge :D

nowalinka pisze...

Jeszcze nie opanowałam "shaker boxó'w" dlatego ten jest niesamowity...i tak optymistycznie - przeuroczo zielony :) Ech, no to ja czekam już na resztę...

P.S. Może ktoś sie kiedyś nade mną zlituje i wytłumaczy jak się robi shaker'a :)

Kłaniam sie nisko!

Agnieszka pisze...

cudny jest, cudny i już
kurcze no, wszystko na swoim miejscu, nic bym nie przesunęła ani nie zmieniła...

Rein pisze...

This is great!

k_maja pisze...

czekam i nóżkami tuptam niecierpliwie... Shakerek - urczyyy!!!

LinkWithin

.