wtorek, 6 listopada 2007

Serdeczności

Pamiętam , kiedy zrobiłam swoją pierwszą kartkę z tematem "serdeczności", miała to być rodzima odpowiedź na zagramaniczne miłe karteczki "With Love", ale jak to często w polskim przekładzie bywa - wyszły serdeczności, bo... zwykle przecież składamy "serdeczne życzenia"...
Heh, powyższe zabrzmiało prawie jak "kiedy byłem małym chłopcem..." ;)
W tej chwili ten temat jest już dość powszechny, ale mnie jakoś nadal bardzo podoba się ta forma życzeń - serdecznych, nawet bez okazji i starszliwie się cieszę, że coraz częściej do naszych kartek przedostają się także inne okazje niż urodziny i imieniny - coraz więcej kartek dziękczynnych, gratulacyjnych :) Przy okazji zapraszam do podejmowania wyzwań kartkowych :)
Te dwie karteluchy popłyną do listopadowych solenizantów, którzy tak jak ja baaardzo lubią "postarzone". :)


2 komentarze :

Filka pisze...

ja chce taką drugą buuuu
przesliczna jest :)

Rein pisze...

Lovely cards!

LinkWithin

.