czwartek, 29 listopada 2007

Pssst... coś Wam powiem...

Dziś nie będę się chwalić swoimi pracami, pochwalę się czymś bardzo szczególnym, co sprawiło, że ten tydzień zaczął się dla mnie wyjątkowo, a co jest skutkiem pewnej nieprawdopodobnej historii. Otóż.. ten tego… (tu się zacznie coś na kształt reakcji łańcuchowej) Jakiś czas temu, daaawno temu, a może całkiem niedawno, kupiłam sobie trochę wymarzonych papierów projektu Kelly Panacci. Papiery te chodziły za mną, biegały i błagały o kupno już w czasach kiedy istniał dla mnie tylko digital (kiedy to było, ekhm…?) Te pastele i shabby układały się w mojej głowie w milion projektów, aż w końcu dojrzałam do kupna. Z tychże papierków poczyniłam kilka prac, o np. TO (to akurat Marcin hehe), TO i TO i jeszcze TO i całkiem niedawno TO. Prace te zostały zauważone (!!!) przez samą Kelly Panacci , która zostawiła przemiły komentarz na blogu S3F oraz zaprosiła mnie do korespondencji (aby poznać bliżej kto zacz). Okazało się, że Kelly postanowiła przyspieszyć mi Święta i wysłała paczkę ze swoimi najnowszymi produktami, aby zobaczyć jaki też zrobię z nich użytek :D! W poniedziałek ta paczka znalazła się u mnie… Tu oszczędzę opisu radości ala Karola i zwyczajnego ludzkiego wzruszenia... Otworzyłam paczkę i tak długo przeglądałam te cudeńka, aż zaczęło do mnie docierać, że to się stało naprawdę! I spadła na Karolę nie lada odpowiedzialność! Na ucho napiszę, że jeden mikro projekt jest już na ukończeniu :D A co z TEGO wyniknie - czas pokaże ;)

Tu nastąpi pierwszy (i prawdopodobnie ostatni) raz kiedy napiszę coś tutaj po angielsku, bo uważam, że należy:

Dear Kelly, I'd like to say thank you for your wonderful gesture that I highly appreciate. I feel honored and extremely happy. The only thing I can do now is ... cut the beautiful papers and try not to disappoint anybody with the results... :-*

A oto co m.in. przyfrunęło w me ręce:

22 komentarze :

slovianka@gazeta.pl pisze...

to wspaniała historia!!!!!!!!
Karola szczęściaro jedna Ty!!:)))

yovi pisze...

GRATULUJE!!!!!!!!! Wreszcie ktos zauwazyl twoj wybitny talent!!!!!!!

Karolciu ciesze sie Twoim szczesciem :D

I jeszcze raz gratuluje!!!

Kelly Panacci pisze...

You are welcome Karola. Enjoy!
Kelly

batory pisze...

Bo Karola , Ty WIELKA jesteś....jakbyś tego jeszcze nie wiedziała :)

k_maja pisze...

zasłużyłaś!!!! gratulacje!!!

Yoasia71 pisze...

doceniona i dobrze, piekne sa Twoje prace niemozliwie. czekam na to co wyczarujesz z tego co dostałas:))))
gratuluje z całego serducha:)

asia wu pisze...

Karola gratulacje! Ściskam Cię mocno mocno i nie mogę doczekać nowych scrapów :)

Jaszmurka pisze...

Boże Karola! Nareszcie! Nareszcie zza oceanu ktoś Cię poważnie odkrył ;p (no chyba, że ja o czymś nie wiem ;) ). Niech teraz Cię podglądają i macają ze wszystkich stron swoje monitory!
Strasznie się cieszę, że zostałaś "zauważona" (chociaż zauważona to Ty zostałaś dawno ;p :* )

Teraz nie pozostaje mi nic innego jak w wyobraźni układać sobie domysły co Ty z tych cudowności stworzysz...mmm

buziole ślę! :*

Karola pisze...

Dziękuję Wam bardzo!!! :-*

Kayla pisze...

Gratulacje!
I ten albumik też śliczny.

ScrappyBlueStones pisze...

Karola, przeczytałam ten wpis Kelly - i czekałam na ten dzień, aż Ci się to wszystko spełni!!! Ty wiesz co ja myślę o Twoich pracach :) i trzymam kciuki za więcej!!!

Karola pisze...

Dziękuję Kasieńki :* To wiele dla mnie znaczy, że ktoś dzieli ze mną nie tylko smutki, ale i radości :)

babsko pisze...

i słusznie, bo się należy!!!! Gratuluje, cieszę się i (zazdroszcze, bo papiery obłędne)

Zielona pisze...

Gratuluję takiego wyróżnienia :) Bo na prawdę jest za co! Jesteś taka utalentowana, że Twoim talentem można by obdarować całe forum ;P I jeszcze by dużo dla Ciebie zostało ;)Cieszę się bardzo.

pasiakowa pisze...

Uaa! Jak fantastycznie!!!
Jejku.. normalnie superaśnie ;D
Ja się nie dziwię, że poruszyłaś swoimi pracami panią dizajnerkę - fantastyczne jest to ,że miała możliwość je zobaczyć :)
Czekam, co kolejnego wyczarujesz :D

Agnieszka pisze...

brawo, wielkie brawa
gratuluję z całego serca!!!

kamilcia_w pisze...

Karola szczerze na to zasłużyłaś...Gratuluje z całego serca i czekam na kolejne prace!

agnieszka pisze...

warto wierzyć w marzenia....bo moga się spełnić :) gratulacje Karola....jestes fantastyczna !!!!!! i masz bardzo wyjątkowy talent !!!!!!

Beata pisze...

jeszcze chyba mnie tylko tutaj nie było z gratulacjami, ale i tak byłam pierwsza:P Twoja Wierna Kibicka:)

Budaházi Brigitta pisze...

My dear friend, Karola!
I would like to congratulate to you for these fantastic presents you get from Kelly Panacci!
What an amazing scrapbook history!
You deserved it so much, my friend!
I always admired your work, and now I do it more!
I am SURE that you will make fantastic scrapbook treasures using these beautiful supplies.
Big hugs from Hungary,
with love:
Gigi
PS: Thank you so much for your absolutely amazing message you sent me today morning. It touched my heart deeply. My reply is on its way...

chwilka13 pisze...

w pełni na to zasłużyłaś swoimi pracami! ja się tam kobiecie nie dziwię, że chciała, by z jej papierów Ktoś robił cuda! Cieszę się! pozdrawiam :))))

finnabair pisze...

jak to możliwe, że jeszcze nie gratulowałam? wspaniałe wydarzenie..i moim zdaniem, absolutnie zasłużone :)

LinkWithin

.