poniedziałek, 5 listopada 2007

Pokaz & 4 x Why

W sobotę był pokaz scrapbookingu :) W Tiimari. W Reducie. Służbowa nota sprawozdawcza TU, a tutaj kilka refleksji:
1. Dlaczego kiedy spotykam się z Jolą to nigdy się nie wysypiam, nawet jeśli nazajutrz mamy jakąś scraplabową imprezę kładziemy się spać o 06.00??? :D
2. Dlaczego "zimne nóżki" smakują fantastycznie o 4.00 nad ranem?
3. Dlaczego na scrapowych imprezach mam powodzenie u ... dzieci? :)
4. Dlaczego nawet nie wiemy, że mamy tak fantastycznych znajomych z Forum, którzy przyszli nas znienacka wesprzeć duchem i ciałem? :)
Ok, koniec gadki, chcecie zobaczyć królową naklejek w Tiimari? :D Kocham to zdjęcie :D


I jeszcze jedno...

5 komentarze :

erica922 pisze...

wow is that you in those pictures??? you look so pretty and that stores looks awesome!!!

Filka pisze...

hahaha ale fajnie było,dawaj na młynarską trzeba maraton powtórzyć :)
kebabowa będzie :]

agnieszka pisze...

czekam kiedy przyjedziecie do Krakowa.... nadzieję taka mam :)

kamilcia_w pisze...

a dlaczego ja zawsze u Ciebie na stronach przesiaduje do tak późnych godzin?
taki już mój los...

chwilka13 pisze...

że też ja nie dotarłam....
ale dołączam do agnieszki i czekam w krakowie :)))

LinkWithin

.