piątek, 23 listopada 2007

Po miesiącu blogowania...

...Wcale nie czas na podsumowania :D Ale tak się jakoś śmisznie złożyło, że prawie dokładnie w miesiąc po opublikowaniu pierwszego posta na liczniku odwiedzin stuknął tysiączek. Wiem, mało, nie ma się czym chwalić i wogóle o co chodzi :D Ale ja tylko chciałam Wam podziękować - scrapbliskim, odwiedzaczom, podglądaczom - za to, że jesteście i macie ochotę tu zaglądać :) Nie jestem dobrą i sumienną blogerką, u mnie nie znajdziecie codziennie nowego posta i codziennie nowej pracy ale postaram się bardziej przykładać - w miarę wolnego czasu oczywiście - co akurat jest dla mnie pojęciem abstrakcyjnym :D Nie będzie też polowań na cyferki, konkursów z tym związanych czy gorączkowego liczenia gości - w zamian dam trochę siebie i trochę swoich prac :) Dzięki wielkie za odwiedziny i dzięki wielkie za dodawanie mojego bloga do ulubionych = CMOK, a poza tym... zapraszam, zapraszam, zapraszam... jeśli masz czas i ochotę :)

4 komentarze :

babsko pisze...

gratki :)))

lubie do Ciebie zaglądać, bo tu ciepło, przytulnie i z sercem jest!

buziole :*

yovi pisze...

GRATULUJE!!!!

Zycze kolejnych tysiaczkow :)

Marsza pisze...

Więc i ja się ujawnię;) Co tak ciągle będę podglądać tylko i oglądać?
Często przy porannej kawie tu zaglądam i podziwiam czy to nowości czy dawniejsze prace.

Karola pisze...

Bardzo Wam dziękuję! Strasznie mi miło, że tu zaglądacie! Uściski! :)

LinkWithin

.