wtorek, 27 listopada 2007

Duecik

Znów róż + zieleń, tu z odrobiną białego i czarnego. Nic na to nie poradzę, że mam sporo papierów w tychże kolorach a jeszcze więcej sentymentu do tego schematu :D Napewno popełnię jeszcze niejedną różowo - zieloną pracę, aż mi się znudzi i obrzydnie :D
Ten duet zaczęłam tworzyć na pokazie w Tiimari, stamtąd są także bazy - coś w rodzaju podobrazia. Niedawno udało mi się skończyć - ot i kolejna praca z tych "zalegających" do odhaczenia :D Dobiające, bo mam strasznie dużo zaczętych projektów :/
Tutaj pobawiłam się farbkami, z którymi mam ostatnio więcej do czynienia, ale ciiii... cierpliwości :D
Więcej zdjęć w mojej galerii :)

8 komentarze :

memulka pisze...

Przecudny ten duecik , obejrzałam także zdjęcia ze spotkania w Warszawie i strasznie ubolewam nad tym, że w Bydgoszczy nie ma takich miejsc i spotkań ;-(

Jaszmurka pisze...

Karola... ja właśnie pod Twoim wpływem, pod wpływem Twoich prac zakupiłam papiery w tychże kolorach! :D Ja też uwielbiam takie zestawienie :*.
Twoje prace są soczyste, radosne, pełne ciepła i takiej dziecięcej aury :D

Super ! Jak zawsze podziwiam z rozdziawioną gębą :*

To byłam ja, wierna fanka Twa
Jasz

nowalinka pisze...

Wydaje mi się, że juz komentowałam to cudeńko, ale nie mogę sie oprzeć, żeby znowu nie dorzucić swojego "Ach'a" i "Och'a", no bo nadal baaardzo mi sie podoba ten urokliwy duecik :)

UHK Gallery pisze...

Co tu dużo gadać.... Jak zwykle, jak zwykle :o:o:o

Śliczny i delikatny!!!!!!!!!!

chwilka13 pisze...

Róza w cudnej oprawie :)

babsko pisze...

świetne!!!

yovi pisze...

Przecudniasty!!! Sliczne polaczenie kolorow ktore kojarzy mi sie przedewszystkim z Toba :)

Bravo!!

Yoasia71 pisze...

Piekne, zreszta ja wszystko co wyjdzie spod Twoich paluszków.
ogladam , ogladam i nie wiem co najbardziej mi sie podoba ....
Piekne i ide sobie jeszcze powzdychac....

LinkWithin

.