niedziela, 21 października 2007

Welcome to the Jungle! ;)

"Wszyscy mają bloga - mam i ja" - takie hasełko widzę ostatnio często. Jak to wszyscy :D A ja??? :D Wprawdzie współprowadzę bloga S3F czyli ScrapLab od kuchni, ale tam bardziej oficjalnie, prawie służbowo, a tu - tu ma być prywatnie, zupełnie... kolorowo. Tfu! Karolowo! Epidemia blogowania dopadła i mnie i tylko kciuki trzymać aby nie był to słomiany zapał, bo do blogowania podchodziłam już kilka razy - ten będzie ostatni :D Dostałam pozwolenie, że jakby co, jakby ktoś pytał, dociekał, wściekał albo cuś - to mogę to oficjalnie zwalić na Filkę, która mnie namówiła, a ja się dałam. O!
Witam, zapraszam, postaram się szukać czasu, co pozwoli mi na niezakurzanie tego bloga ;D.


7 komentarze :

koczes pisze...

Witaj Karola:)
Ja osobiście bardzo się cieszę, bo dzięki blogom człowiek ma wrażenie że zna kogoś jakby za ścianą mieszkał i był dobrym sąsiadem do którego się zagląda i kawę z nim pije:)
Będę tu do Ciebie zaglądać:)Powodzenia i szerokiego internetu:)coby Ci czasu i chęci i pomysłów starczyło!;)
Ściskam radośnie;)
Koczes

babsko pisze...

i ja się niezmiernie cieszę, że będe zaglądać do Ciebie, bo strasznie ciepłą i kochaną jesteś osóbką :*

mogę w dresach i różowych skarpetach przyłazić??

tak więc się rozgaszczam :)))

Karola pisze...

Heh, dzięki kobitki!
Agu - wiesz, jak to doceniam :*
Babsko - kurka, możesz w piżamie nawet i skarpetach z palcyma :D
Dzięki, że wpadłyście :*

chwilka13 pisze...

jak już Cię znalazłam, to będę odwiedzać :)

Karola pisze...

Dzięki Chwilko! Zapraszam!!! :)

Jaszmurka pisze...

To jak Babsko w dresiwie to i ja w swoim welurowym przyczłapałam :D. Mogę??

Karola cieszę się, że masz takie swoje miejsce- bo będę tu częęsto zaglądać :)

Wszystkie Twoje prace wywołują na mych polikach nie lada rumieńce... mmm

buziole Jasz :*

Karola pisze...

Jasz... :* w welurowym czy barchanowym - wsio rybka, byleś w to dresiwo siebie włożyła i przyczłapywała :) Dzięki wielkie!

LinkWithin

.