piątek, 26 października 2007

"Starociowe poproszę... "

... rzekło Babsko razu pewnego w wymianie Chotto Matte i Karola to życzenie spełniła :D Przynajmniej bardzo się starała, przy czym najtrudniejsza była decyzja = czy starociowe ma być brudne i obdarte, recyklingowe nawet, czy czyste, wytuszowane tylko, za to z vintage'owych papierów... Hmmm... pomyślałam, hmmm.. jeszcze raz... i wybrałam opcję drugą, z bliżej nieokreślonych powodów pt.: taki miałam kaprys :/ ekhm... wizję :))) Na szczęście twory i tworzyska się spodobały, może słuszną poszłam ścieżką :) Na opakowania niespodzianek można zerknąć tutaj, dodam tylko, że "papier" to baaardzo stare czasopismo zielarskie wyszperane niegdyś na Wolumenie od pana handlującego niewyględnymi starociami :)
Babsko kochane paczuszkę otrzymało już dawno, więc pokażę co w niej było.
Jakość zdjęć jest absolutną winą pogody - szarej i burej, zupełnie nie sprzyjającej fotografowaniu scrapideł (byle do wiosny).

Ramka 20 x 20 na rodzinne zdjęcie oraz mikro - składak do torebki na zdjęcia z ukochanym ;-)
Więcej zdjęć w mojej galerii.


5 komentarze :

chwilka13 pisze...

nawet szaro-bura aura nie jest w stanie zaszkodzić Twoim scrapom - prezentują się wspaniale i na pewno w "realu" są jeszcze ładniejsze :))

agnieszka pisze...

kocham wszystko co wychodzi z Twoich łapek.... i nieustannie (chyba już sie to nie zmieni) zastanawiam się jak to możliwe ??? jesteś fantastyczna... pozdrawiam :)

ScrappyBlueStones pisze...

Piękne Vintag'owe prace!!! Niby tak niewiele trzeba...tylko czemu innym tak cudnie nie wychodzi :)

Godelieve pisze...

This is beautiful! Amazing colors!

Karola pisze...

Dzięki 100 - krotne Kochane Chwilko, Agnieszko i Kasiu :* Takie ciepłe słowa napędzają mi wenę ;D

Godelive - Thanks for stopping by! You have such a talent with your cards! Thanks so much for your comment!

LinkWithin

.