poniedziałek, 29 października 2007

Praca wre...

Oj tak, doba się nie wydłuża, za to wydłuża się lista projektów "do zrobienia" - najlepiej na wczoraj :D Zamówienia na świąteczne albumy i kartki przeplatają się z własnymi projektami, które już nabrały mocy i czas je wreszcie zrealizować :D Jako, że większość rzeczy mam rozgrzebanych i ukończonych w (średnio) 75 % - pokażę dziś tylko zajawkę świąteczną :) Kartki świąteczne, które w jednej rodzinie z bilecikami i innymi cudakami mieszkają w pudełku i dołączają do sobie podobnych, innych pudełek z innymi kartkami, bilecikami i innymi cudakami... tiaaaaa... nieco zmęczona jestem :D
Ok, zmykam na tzw. doładowanie akumulatorów do parku młocińskiego, mam nadzieję na ładną sesję jesienną z Panną Różanną w roli głównej :D

3 komentarze :

erica922 pisze...

wow, dear Karola, I love all what you do, Gosh, you do such an amazing work dear!!!

Karola pisze...

Erica, my dear! Thank so much for the wonderful comments here and on s3f blog! You are amazing :D

asia wu pisze...

Jaaak ja Ci zazdroszczę tych kartek ;) Ja dziś siedzę cały dzień, coś tam dłubię, ale wychodzą jakieś biedaki. Super kartki i gratuluję postępu w ich robieniu :)

LinkWithin

.