wtorek, 30 października 2007

Moje skarby :)

Obie paczuszki z Chotto mam już u siebie i chcę się nimi pochwalić bezczelnie. Muszę!
Ania i Magda sprawiły mi tyyyyyle radości ( i wzruszeń), że hoho, ciężko opisać co się czuje odpakowując te skarby i jak ciepło się robi na serduchu :) Dziewczęta - Dziękuję Wam bardzo, kazdej z osobna wielgachny CMOK :*
Ok, czas przejść do prezentacji:
Chotto Matte od Magdy - temat: BRąZY - jak widać 100 % brązów, we wszystkich jego odcieniach, cuuuudna mięciuśka poducha - domek ( Róża ją natychmiast skonfiskowała!), babeczka na CD, śliczne zakładki, które natychmiast powędrowały do książki, którą w nielicznych okruchach czasu poczytuję, oraz inne śliczne brązowe drobiazgi!!! A wszystko to tak pięknie zapakowane ( osz, szkoda, że nie zrobiłam fotki przy rozpakowywaniu, ale któż by tam myślał o fotkach otwierając te cuda...) Szok.. Szok...



Chotto Matte od Ani - temat: TURKUSY - tu też w 100 % wyczerpanie tematu! Słodka bransoletka, wspaniały notesik ( hehehe, wiem co w nim będzie! ;-)), woreczki - z guziczkami i z ... ( oj wiedziałaś jak mnie uszczęśliwić!!! W tym roku zupełnie nie miałam na to czasu!) - suszonymi grzybkami! Mmmm co za zapach! Do tego urocze kopertki, wstążka, tasiemka, włóczka... ojej... I ciepłe, ciepluśkie słowa w liście... Wszystko tak mnie wzruszyło aż zakłuło w środku :)


Super to Chotto prawda? :-)
Jeszcze raz Wielkie Dzięki :)

3 komentarze :

babsko pisze...

:* nawet nie wiesz jak się cieszę, że ty się cieszysz :)))

chwilka13 pisze...

ale wspaniałości!!! rzeczywiście super to "cośtam otto"!

Filka pisze...

ale cacuszka dostałas :)))

LinkWithin

.