poniedziałek, 22 października 2007

Chotto Matte

Jakiś czas temu wzięłam udział w wymianie Chotto Matte, o której szerzej TU i Tutaj, która to zabawa baaaardzo mi się spodobała :D Wysyłałam niespodzianki do Tores i Babska, od nich też zażyczyłam sobie innych niespodzianek :D Dziś dotarły paczki do dziewczyn, czemu jestem niezmiernie rada, bo PP ostatnio mooooocno szwankuje i każdą paczkę wysyłam z duszą na ramieniu :(
Moje ostatnie twory - cz. I pofrunęły do Magdy, która zażyczyła sobie coś "zielono - różowego i z motywem kół ;):



Reszta niebawem ;)

6 komentarze :

ScrappyBlueStones pisze...

Aż sam w to nie wierzę, że Cię TU znalazłam!!! gorąco pozdrawiam :) Kasia

asia wu pisze...

Karola, ja nie napiszę jakie odgłosy wydaję, kiedy oglądam Twoje prace. Tym razem nie było inaczej ;) Taka kropla wiosny w ten ponury dzień :)

Filka pisze...

Twoje kolorki co :D
i te wstązki .... liże :P

Agnieszka pisze...

no jesteś po prostu niedościgniona...
nie ma co tu więcej gadać...

cieszę się, że bloga masz i Ty

truskawka pisze...

połączenie tych kolorów w Twoim wykonaniu to mistrzostwo :)

Karola pisze...

Heh, cóż zrobić, te kolory mnie opętały :D
Dzięki za odwiedziny dziewczęta! :*

LinkWithin

.